Route 66 - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Marian en Maggie in Amerika - WaarBenJij.nu Route 66 - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Marian en Maggie in Amerika - WaarBenJij.nu

Route 66

Door: Maggie

Blijf op de hoogte en volg Marian en Maggie in Amerika

03 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Lake Havasu City

Opgestaan met -2 graden bij de Grand Canyon.
Vroeg op pad want we hebben veel te zien vandaag.
Eerst naar Flagstaff gereden, maar dat viel tegen. Daarna naar Williams waar ze al echt in de Route 66 sfeer zijn. Wat een leuk plaatsje.
Snel weer verder naar de Route 66. Gestopt in Seligman. Heerlijk genoten van alle oude auto's en benzinepompen.
We kunnen er geen genoeg van krijgen. Na de lunch verder naar het Western dorpje Oatman. We voelen ons echte cowboys daar met Saloons en ezeltjes door de straat.
Wel ons wat vergist in de weg. Het was al 5 pm en moesten dus een pas over. Gelukkig kwamen we net voor het donker bij de grote weg naar Lake Havasu waar we een schitterend hotel hebben. Nautica Beach Resort! We zitten nu op balkon met zeker nog 20 graden en uitzicht over het meer. Geweldig!!
Op naar morgen een lange rit naar Los Angeles. Waar het wat drukker is dan hier, haha.

• 03 Oktober 2014 - 07:10

Los Angeles

03 Oktober 2014

Route 66
Marian en Maggie in Amerika

We zijn al jaren vriendinnen en gaan samen veel op reis. Nu gaan we het grote avontuur opzoeken! 22 dagen rondrijden door Californië en daarna vanuit Los Angeles naar Miami voor een Cruise met de Norwegian Sky naar de Bahama's.

Actief sinds 03 Sept. 2014