Death valley - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Marian en Maggie in Amerika - WaarBenJij.nu Death valley - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Marian en Maggie in Amerika - WaarBenJij.nu

Death valley

Door: Maggie

Blijf op de hoogte en volg Marian en Maggie in Amerika

23 September 2014 | Verenigde Staten, Death Valley Junction

Vroeg op want we moeten door Death Valley rijden naar Las Vegas.
Best wel spannend want iedereen waarschuwt ons! Neem genoeg water mee en tank genoeg benzine. Dus goed voorbereid op reis!
De rit was zo mooi en overweldigend, dat we het bijna niet meer op kunnen slaan in ons hoofd.
Heet was het wel maar 105 F hadden we in Sonora ook al gehad.
Rond 5 pm kwamen we in Las Vegas aan. Jeetje wat een andere wereld na de rust van Death Valkey!
Geweldig hotel op de Strip. The Excaliber.

• 23 September 2014 - 07:18

Bianca:

Jullie doen het echt goed, hele onderneming die jullie maar mooi nemen! x

• 23 September 2014 - 18:31

Ank:

Jullie hebben al echt veel gezien, en dan zijn jullie nog niet eens twee weken weg.
    Echt leuk om te lezen. Op naar het volgende verslag. Xx