Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Marian en Maggie in Amerika - WaarBenJij.nu Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Marian en Maggie in Amerika - WaarBenJij.nu

Grand Canyon

Door: Maggie

Blijf op de hoogte en volg Marian en Maggie in Amerika

01 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Ja vandaag eindelijk richting de Grand Canyon. Spannend!
Vroeg op! Onderweg in een leuk plaatsje, Cameron, ontbijt/lunch genomen. Op de weg 89 staan veel Indianen (Navajo) met leuke zelfgemaakte vaasjes en sieraden. Bij sommige gestopt en ze hadden aangrijpende verhalen over vroeger, hoe ze eigenlijk hun land zijn kwijtgeraakt. Zielig om te horen. Maar nu zijn er veel Indianen-reservaten.

Vanmiddag in de Grand Canyon een trail gelopen de Canyon in. Steil naar beneden, maar je moet ook weer omhoog. Pfff.
Geweldig uitzicht. Ook nog een eland van dichtbij gezien. Hij stak gewoon de weg over.
Wat een dag weer!

• 01 Oktober 2014 - 06:59

Bianca:

KICKUHHH!!!

• 01 Oktober 2014 - 08:37

Nel:

Hoi, elke morgen even kijken naar jullie verhalen, Wanneer ga je met de helicopter over de Grand Canyon.

• 01 Oktober 2014 - 11:53

Lo Casteleijn:

Hoi Maggie&Marian, Bedankt voor jullie mooie en spannende verhalen! Helemaal niet jaloers, hoor..... Blijf genieten, Lo

• 02 Oktober 2014 - 03:29

Maggie:

Fijn dat jullie met ons mee genieten.
    Niet jaloers zijn Lo, jij hebt al zoveel gezien .. Haha

• 02 Oktober 2014 - 16:38

Yvonne:

Hey Maggie,
    nu dan een reactie van mij. fantastisch om het allemaal via de social media te kunnen zien. ik ben wel een beetje jaloers, hoor! maar gun het je van harte! Ik zou zou zeggen: JUST ENJOY AND HAVE FUN!! Doeeiiiiiii! groetjes aan Marian.

Verslag uit: Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Los Angeles

03 Oktober 2014

Route 66
Marian en Maggie in Amerika

We zijn al jaren vriendinnen en gaan samen veel op reis. Nu gaan we het grote avontuur opzoeken! 22 dagen rondrijden door Californië en daarna vanuit Los Angeles naar Miami voor een Cruise met de Norwegian Sky naar de Bahama's.

Actief sinds 03 Sept. 2014