Antelope Canyon - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Marian en Maggie in Amerika - WaarBenJij.nu Antelope Canyon - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Marian en Maggie in Amerika - WaarBenJij.nu

Antelope Canyon

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian en Maggie in Amerika

30 September 2014 | Verenigde Staten, Page

Vanmorgen naar Antelope Canyon geweest. We hadden er al veel over gehoord, maar toch waren we verrast, zoooooo mooi !!!
We hadden een tour geboekt bij Chief Tsosie, een Indiaan die de rondleiding doet en in de Canyon gaat fluiten. Helaas was hij in december overleden aan een longontsteking. De tour was echter bijzonder mooi en onze gids maakte mooie foto's voor ons, zij wist exact de mooie plekjes te vinden. Heel bijzonder. Vanmiddag naar Horse Bend Overlook gegaan, hier hadden we een onwijs mooi uitzicht over de Coloradorivier in de vorm van een hoefijzer.
Het was inmiddels weer heerlijk weer geworden en daarom hebben we de middag afgesloten bij het zwembad.

• 30 September 2014 - 07:18

Bianca:

WAUW Meiden, hoe mooi is dit. De foto's zijn al super, laat staan als je daar gewoon tussenin staat!!! Bijzonder mooi!

• 30 September 2014 - 07:33

Conny Brizee:

Super meiden wat jullie allemaal tegenkomen. Prachtig om dit allemaal met jullie mee te mogen beleven. Geniet nog lekker xx

• 30 September 2014 - 08:08

Nel:

Geweldig wat mooi.

• 30 September 2014 - 08:53

Ronald:

Heeft jullie gids nog laten zien dat wanneer de zon op een bepaald tijdstip tussen de rotsen schijnt er dan zo'n mooie lichtstraal te zien is (als je dan een schep zand in de lichtstraal omhoog gooit, kun je spectaculaire foto's maken)?

• 30 September 2014 - 13:06

Fingrid:

Fantastisch! Geweldig!! Leuk wat jullie allemaal er over vertellen.
    Genietse!! Xx

• 30 September 2014 - 15:50

Boukje En Peter:

Hallo Marjan en Maggie, wat een geweldige reis maken jullie.
    Fijn dat we het zo kunnen volgen. De middag afgesloten BIJ het zwembad. Met een glaasje nemen we aan.
    Xxx Boukje en Peter.

• 30 September 2014 - 16:09

Marian En Maggie In Amerika :

Ja het was ook geweldig!
    Nee Ronald dat heeft ze niet laten zien! Het was ook super druk.
    Ja Baukje en Peter, natuurlijk met een glaasje. Hihi