Zion - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Marian en Maggie in Amerika - WaarBenJij.nu Zion - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Marian en Maggie in Amerika - WaarBenJij.nu

Zion

Door: Maggie

Blijf op de hoogte en volg Marian en Maggie in Amerika

24 September 2014 | Verenigde Staten, Hurricane

Vanmorgen uit het drukke en hectische Las Vegas vertrokken! Het was geweldig en een hele belevenis om het te zien, maar zijn blij dat we weer naar de rust en de natuur kunnen gaan.
Op weg vanuit Nevada naar Utah, waar Zion ligt. Een mooi nationaal park.
In het park rijden weer shuttlebussen waar wij een trail hebben gelopen langs de Virgin river.
Wat gegeten in Zion en in het donker naar ons hotel gereden, die we dit keer niet gelijk konden vinden en onze Tom Tom ons voor het eerst in de steek liet.
We hebben nu wel ondertussen 12.000 mile erop zitten.

• 25 September 2014 - 07:10

Bianca:

Kan gebeuren maar als ik het zo allemaal lees verloopt de reis allemaal voorspoedig. Goed hoor. Knap geregeld! x

Verslag uit: Verenigde Staten, Hurricane

Los Angeles

03 Oktober 2014

Route 66
Marian en Maggie in Amerika

We zijn al jaren vriendinnen en gaan samen veel op reis. Nu gaan we het grote avontuur opzoeken! 22 dagen rondrijden door Californië en daarna vanuit Los Angeles naar Miami voor een Cruise met de Norwegian Sky naar de Bahama's.

Actief sinds 03 Sept. 2014