Via Bakersfield naar Ridgecrest - Reisverslag uit Ridgecrest, Verenigde Staten van Marian en Maggie in Amerika - WaarBenJij.nu Via Bakersfield naar Ridgecrest - Reisverslag uit Ridgecrest, Verenigde Staten van Marian en Maggie in Amerika - WaarBenJij.nu

Via Bakersfield naar Ridgecrest

Door: Marian

Blijf op de hoogte en volg Marian en Maggie in Amerika

21 September 2014 | Verenigde Staten, Ridgecrest

Vandaag geen verplichtingen op het programma, dus rustig op pad gegaan. We rijden richting Ridgecrest en stoppen in Bakersfield bij een leuke shopping mal. Hier waren we wel even aan toe naar ruim een week niet winkelen!!!! One dollar winkel gevonden, echt leuk shoppen zo. Verder veel leuke winkels bezocht en natuurlijk Maycy's, waar we beiden een gaaf Michael Kors jasje hebben gescoord. Om 17.00 uur richting Ridgecrest gaan rijden. Was aan de late kant kwamen we achter, lange weg door de woestijn, waar we bijna alleen op de weg reden en het begon al flink te schemeren. Gelukkig voor donker het hotel bereikt. We waren nu wel aan een lekker roseetje toe, dus op naar dichtstbijzijnde restaurant. Dat was balen er werd geen alcohol geschonken pfff. . Dus Maggie op naar de benzinepomp om een flesje wijn te scoren voor op de kamer. Nu lekker slapen en ons voorbereiden op Death Valley wat morgen op het programma staat.

• 21 September 2014 - 16:41

Maureen:

Heel veel plezier morgen. Ben benieuwd naar het volgende verhaal xx

• 22 September 2014 - 07:15

Bianca:

Hahaha, shop till you drop!! Eindelijk.

ennuh goed gedaan Maggie, niks lekkerder dan een glaasje wijn na een rit, onderuit en beentjes omhoog. Op naar morgen. x

Verslag uit: Verenigde Staten, Ridgecrest

Los Angeles

03 Oktober 2014

Route 66
Marian en Maggie in Amerika

We zijn al jaren vriendinnen en gaan samen veel op reis. Nu gaan we het grote avontuur opzoeken! 22 dagen rondrijden door Californië en daarna vanuit Los Angeles naar Miami voor een Cruise met de Norwegian Sky naar de Bahama's.

Actief sinds 03 Sept. 2014