Sequoia NP - Reisverslag uit Sequoia, Verenigde Staten van Marian en Maggie in Amerika - WaarBenJij.nu Sequoia NP - Reisverslag uit Sequoia, Verenigde Staten van Marian en Maggie in Amerika - WaarBenJij.nu

Sequoia NP

Door: Maggie

Blijf op de hoogte en volg Marian en Maggie in Amerika

20 September 2014 | Verenigde Staten, Sequoia

Na een nachtje slapen in de heerlijkste bedden die je maar kan bedenken en een onwijs gaaf hotel aan de kust v Pismo beach zijn we om 9.00 vertrokken.
Na een lange rit door de bergen, met wel honderd bochten, bij de grote bomen aangekomen. De hoogste en dikste sequoia gezien. Geweldig imposant.
Maar, toen we een trail liepen, zagen we opeens moeder beer met haar 3 jongen. We stonden zo dichtbij dat we leuke foto's konden nemen en besefte dat dit heel speciaal was!
Wat een gaaf gezicht. Ook nog eekhoorntjes en een wasbeertje gezien.

• 20 September 2014 - 07:45

Nel:

wat geweldig dat jullie zoveel dieren zien. groetjes Nel

• 20 September 2014 - 09:14

Wim:

Ha Mag, leuke beren op de foto bij de Sherman tree! ;)

Groet, Wim

• 20 September 2014 - 11:11

Helma :

Oh wat gaaf ik wil dat ook. Dit is volgens mij de reis van je leven

• 20 September 2014 - 16:24

Ineke:

Geweldig mag wat leuk die beren en stoer met de auto door de bergen veel plezier en geniet er maar van groetjes dkus ineke

• 20 September 2014 - 23:33

Shirley:

Wat een geweldig mooie fotoos op Facebook! Wat een droomreis meiden..❤️

Verslag uit: Verenigde Staten, Sequoia

Los Angeles

03 Oktober 2014

Route 66
Marian en Maggie in Amerika

We zijn al jaren vriendinnen en gaan samen veel op reis. Nu gaan we het grote avontuur opzoeken! 22 dagen rondrijden door Californië en daarna vanuit Los Angeles naar Miami voor een Cruise met de Norwegian Sky naar de Bahama's.

Actief sinds 03 Sept. 2014