Dag 2 San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marian en Maggie in Amerika - WaarBenJij.nu Dag 2 San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marian en Maggie in Amerika - WaarBenJij.nu

Dag 2 San Francisco

Door: Maggie

Blijf op de hoogte en volg Marian en Maggie in Amerika

14 September 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Na een onrustig nachtje slapen, en een gezellig ontbijtje met leuke Amerikaanse en Nederlandse mensen, gaan we snel op pad met de bus richting de Golden Gate bridge.
Ons fietsplan viel in duigen aangezien we dat in het centrum hadden moeten boeken.
Maar wij zijn stoer dus 3 km aan de wandel! Nou ik kan jullie zeggen, dat is wat veiliger dan fietsen. Wat een bijzondere ervaring! Het was ook super mooi weer,zodat wij hem ook nog zonder wolken zagen.
Over de brug een Sightseeing bus genomen naar Sansolito. Schattig vissersdorpje en lekker in het zonnetje een broodje gegeten.
Snel terug naar het hotel aangezien ik de Alcatraz-tickets was vergeten. Vanwege tijdgebrek snel een taxi genomen zodat we nog op de boot meekonden naar Alcatraz.
Wat is dat een indrukwekkende ervaring. Die kleine cellen!!
Nog snel hapje gegeten en met trammetje terug naar hotel waar we om 7.30 p.m werden opgehaald door Terry. De schoonzoon van mijn nichtje.
Leuk ontvangen door mijn nichtje en naar bed

• 14 September 2014 - 01:04

Cora:

Hallo sportieve meisjes,

De dagen vliegen zo voorbij.
    Goed dat jullie de Golden Gate hebben gelopen
    kun je nog meer genieten en overdenken.
    Buiten dat het veiliger is.
    Er is met jullie meegewandeld,

liefs en Geniet,

Cora

• 14 September 2014 - 01:55

Maureen En Emiel:

Hihi. Ook niets gaat vanzelf bij jullie he?! Maar ben zo blij dat jullie toch alles kunnen doen wat jullie willen doen. Leuk om dit zo bij te houden. Xx

• 14 September 2014 - 08:01

Rachel:

Hoi hoi!

Wat leuk dat jullie alles zo door kunnen brieven!
    Ik hoop dat jullie nog een hele fijne vakantie hebben en ik zie jullie volgende berichten nog wel!

Dikke kus xxx

• 14 September 2014 - 08:46

Ingrid Kaatvogel:

Hoi meiden,

Wat geweldig allemaal!
    Leuk dat we op de hoogte kunnen blijven van jullie belevenissen.
    Lekker genieten!!

Liefs Ingrid

• 14 September 2014 - 09:24

Marijke:

Super leuk dat we julie verhalen kunnen lezen.
    Fijne reis verder xxxxxx

• 14 September 2014 - 11:36

Shirley:

wat supergaaf om jullie zo te volgen...! xxx

• 14 September 2014 - 12:26

Jos:

Heyy meiden geniet ervan. Ziet er goed uit. Is heeeeeeeel wat anders dan Greece he Maggie!! Veel plezier
    Xxxx

• 14 September 2014 - 12:36

Wim:

He Mag, leuk om jullie reis via de mail mee te maken. Jullie hebben geboft met het mooie weer in SF, heel gaaf! Heel veel plezier nog! Wim

• 14 September 2014 - 14:30

Boukje En Peter:

Hallo M&M,

Wat goed dat we jullie zo kunnen volgen. Heeel veel plezier nog en keep us posted , please.

XxxB&P

• 15 September 2014 - 07:15

Bianca:

Gaaf dit!!! Onwijs leuk jullie te volgen. Goed begin van de dag voor mij! Geniet maar lekker van al het moois x